W202 C180T Elegance

Moderators: MER_SE280, DanW126, Sovieticool

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2907
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W202 C180T Elegance

Post by MER_SE280 » 01 Jun 2020, 00:28

Ceva de genul ai folosit...?
Screenshot_20200531_232518.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
DanW126
Moderator
Posts: 1158
Joined: 21 Sep 2009, 10:09
Masina: W126
Location: Arad
Romania

Re: W202 C180T Elegance

Post by DanW126 » 01 Jun 2020, 07:34

Da, acesta este... Chiar functioneaza! Si nici nu este scump. La un plin trebuie un flacon (zice ca pana in 5 l de ulei de motor). La mine capacitatea maxima e de vreo 5.5 5.7, nu mai retin exact, dar oricum nu pun niciodata maxim...
`83 Mercedes W126 280SE Champagne Metallic
`85 Mercedes W126 280SE Black Blue Metallic
`91 Mercedes W126 500SE Midnight Dark Blue

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2907
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W202 C180T Elegance

Post by MER_SE280 » 01 Jun 2020, 09:47

Merge de la schimb la schimb sau mai pui pe parcurs?

Întreb deoarece între timp se mai completează cu ulei(unde e cazul)... :)
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
DanW126
Moderator
Posts: 1158
Joined: 21 Sep 2009, 10:09
Masina: W126
Location: Arad
Romania

Re: W202 C180T Elegance

Post by DanW126 » 01 Jun 2020, 10:54

Da, ai dreptate, si eu mai bag, cam de 2 ori, ulei intre schimburi.
Dupa cum am scris mai sus, bag cam 5 l (nu masor, "la nimereala", ca e flacon de 4 l - iau 2 flacoane, unul il bag tot si din celalat "la ochi" pana cred ca e "plin" si imi ajunge si de "completare" si pana la urmatorul schimb - poate iau atunci numai un alt flacon de 4 l, depinde de la caz la caz...). "Papa" pana la nivelul minim cei 0.75-1 l (depinde cat am bagat) cam in 5000 Km - nu stiu exact... poate 4000 daca "trag" tare de masina. Mai completez odata si teoretic ar trebui sa ma tina pana la urmatorul schimb... inca 5000 Km (nu prea depasesc limita de 10K, poate cu cativa Km). Daca mai "cere" ulei pana sa fie cam 1000 Km la schimb, ii mai bag putin (nu fac "plinul") si ma pregatesc de schimb (in principal e vorba de a comanda filtrul de ulei, ca uleiul in sine il iau de la Peco - e ulei LukOil GPL 10W40 - chiar nu am ce sa-i reprosez, nu e nici foarte ieftin dar nu e nici ulei "scump", ca nu-i vad rostul la o masina cu asa rulaj - plus ca poate sa fie - mai mult ca sigur este - contrafacut!). Daca ajunge la minim chiar inainte de schimb - din experienta stiu ca asa face - atunci ii fa schimbul imediat (atata timp cat am deja uleiul si filtrul cumparat). Asa consider ca e cel mai bine!

Cu aditiv nu mai completez dupa ce adaug ulei. Nu a fost inca nevoie. Dar iti inteleg ideea! ;) Intr-adevar, se mai "taie" din proprietatile aditivului. Dar, dupa cum am zis, de peste 4 ani fac asa, nu exista efecte adverse!

Ah, da, si "evaporarea" uleiului se mentine tot in "limitele" constante! Ma bucur tare mult pentru asta! La fel, si "misterioasa" evaporare de lichid de racire, tot asa, de cand am masina... se duce undeva... suspectez garnitura de chiuloasa, dar ii da drumul probabil pe exteriorul blocului... Acolo am observat, parca, lacrimare de lichid... Merge si asta asa! Nu are rost sa imi bat capul.

Am un flacon de 1 l de ulei de motor la mine mereu, just in case, daca as fi "plecat" departe si ar fi nevoie de ulei. Apa nu am special pentru motor, ca oricum am apa de baut... bag de acolo daca e necesar... :)
`83 Mercedes W126 280SE Champagne Metallic
`85 Mercedes W126 280SE Black Blue Metallic
`91 Mercedes W126 500SE Midnight Dark Blue

Post Reply