W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Aici ne putem prezenta: noi si masinile noastre

Moderators: DanW126, Sovieticool, MER_SE280

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2791
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Post by MER_SE280 » 26 Jun 2019, 15:12

Pfff, bine zici Luciane, in ultimul timp tot am adunat si inca adun pe piese de care o sa am nevoie cand ma apuc de treaba. Intr-un fel e bine, e mai usor sa scot din buzunar sume mai mici decat tot deodata...
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
Lucian_Kel
Posts: 61
Joined: 10 Jan 2015, 17:20
Masina: w123 280ce
Romania

Re: W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Post by Lucian_Kel » 26 Jun 2019, 20:19

Să nu se sperie vameșii, de obicei taxează cozonaci și "uischi" la 4 euro. O să îi încurci puțin la calcule.

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2791
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Post by MER_SE280 » 26 Sep 2019, 11:00

MER_SE280 wrote:
04 Feb 2018, 20:21
Dupa o inspectie mai amanuntita am constatat ca teava jojei de la cutie automata care este fixata de cutie doar cu un surub si care are la baza ei un O-ring, a cedat...

La ultima mea vizita am incercat sa remediez problema, insa fara succes. Am cumparat un set de O-ringuri (mai multe dimensiuni)din comert, insa nu am avut noroc, setul nu continea dimensiunea potrivita, mai exact diametrul se potrivea insa in grosime nu. Dupa ce am montat joja la loc am constatat ca juca in locasul lui.

Am apelat la blanul B, am comandat garnitura pe OEM A0169972948 , asta ca sa fie sigur :!: ...insa am o retinere :? , uitandu-ma la O-ring, parca grosimea e la fel cu cel comandat anterior, poate ma insel...


Piesa nr 831
Untitled.png
A0169972948.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2791
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Post by MER_SE280 » 15 Oct 2019, 12:20

Am iesit din nou la soare, dupa o lunga perioada de hibernare. Ne-am apucat (multumesc colegului Poul pentru ajutorul acordat) sa schimbam O-ringul buclucas. Verificat nivel ulei, lichid racire dupa care am pus bateria la loc (la ultima vizita l-am dat jos) si dupa care i-am dat cheie 8-) . Fara nici o ezitare a pornit la prima cheie :D . Binenteles turatia urcand pana la 1800 rpm (ce nu e bine/corect) dupa care turatia a coborat treptat dupa incalzirea motorului. Ramane sa iau la puricat din nou tot sistemul K-Jetronic, supape, valve, senzori vacuumuri, WUR, masurat presiunea in sistemul de injectie. Doua piese vacuumatice au fost depistate anterior ca fiind defecte si cer inlocuire. Pe langa asta am mai gasit membrana din WUR care avea depuneri de ulei/praf, cu siguranta trage aer fals, garnitura fiind imbatranita, asa ca necesita inlocuire. Cu putin norc am gasit o firma care se ocupa si comercializeaza piese de schimb pentru diferite tipuri de WUR. Problema e ca firma se afla in Australia, asa ca va trebui sa comand kitul de reparatie.
WP_20191012_007.jpg
Am scapat de o problema insa instant a aparut alta. Mai exact dupa inlocuirea O-ringului de la teava in care se afla joja (sageata verde) scurgerea a disparut, insa a reaparut pe langa cele doua saibe de cupru (sageata rosie) care se afla pe conducta metalica care duce la "radiatorul" de racire a cutiei automate :( ...asa ca necesita garnituri noi de cupru, asta doar la urmatoarea vizita findca am fost ocupat si cu SEC-ul...clar, statul nu ii face bine :x
wp_ss_20191015_0001.png
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

Post Reply