W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Aici ne putem prezenta: noi si masinile noastre

Moderators: MER_SE280, DanW126, Sovieticool

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 3090
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 22 May 2021, 21:11

Da, așa este...

Am găsit și SH in stare bună, însă prețul era aproape ca unul nou...așa că nu merita SH.
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 3090
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 25 May 2021, 19:39

Alte maruntisuri...

Set bucse bara stabilizatoare spate cu codul A1263263781 ...
A1263263781.jpg
Doua socluri noi OEM pentru triple, A1268201464 stanga si A1268200864 dreapta. O sa fiu nevoit sa caut si sticlelele geam pentru triple findca cele actuale sunt "obosite" :?
A1268200864.jpg
A1268201464.jpg

Cand am cumparat masina am constatat ca lipsesc cele doua aparatori de protectie st/dr de pe bara spate. Piesele mai sunt poreclite ca fiind "BANANE" si au codurile A1268852923 si A1268853023 ... si aceste doua piese bifate de pe lista cu achizitii...
A1268852923.jpg
A1268853023.jpg
IMG_20210522_113555.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 3090
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 03 Jun 2021, 15:46

MER_SE280 wrote:
22 May 2021, 14:28
au mai ramas cele doua suporti metalici de care este prins radiatorul. Cele doua piese iarasi, nelivrabile la MB, asa ca ramane sa caut pe caroserii care sunt la dezmembrat si sa am si norocul ca mi-l taie careva :( ...

Am gasit ceva dar pana in prezent nimeni dispus sa-l taie :cry:
In sfârșit am reușit sa găsesc și cele doua suporți pentru radiatorul de răcire ulei. :D Ambele piese vor trebui duse la sablat și ulterior la zincat.
Screenshot_20210521_115710_com.ebay.kleinanzeigen_edit_329275733362775.jpg
Screenshot_20210521_115715_com.ebay.kleinanzeigen_edit_329263328334651.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 3090
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 19 Jun 2021, 07:51

Ultima achizitie, ornament lemn pentru panoul clima. Cel actual nu era prea stralucit si cu mai putine gauri pentru butoane insa din pacate nici cel 'nou' nu are toate locasurile decupate, insa rezolvam aceasta problema inainte ca lemnele sa fie relacuite...
A1266880335.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 3090
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 24 Jun 2021, 18:55

Tin cu mortis ca sa fie cat mai original, insa de data asta am sa fac modificari.

Mai exact am sa modific racirea uleiului pentru cutie automata. Nu sunt decaord ca radiatorul de racire sa raceasca cu apa calda tubul prin care trece uleiul de la cutie automata...
IMG_20210304_164606_edit_105877978891135.jpg
Asa arata tubul din cupru care este in radiatorul mare si care este "racit" cu apa fierbinte din radiator
WP_20160930_001.jpg



Asa ca am sa montez separat un radiator pentru cutie automata. Radiatorul este tot de pe Mercedes Benz, cu codul A1231800065 B8 BEHR
IMG_20210624_155426_edit_101575838537624.jpg
IMG_20210624_155432.jpg
IMG_20210624_155454.jpg

Inca nu stiu unde va fi pozitionat, insa cu siguranta undeva aproape de cele doua furtune hidraulice ca sa nu fiu nevoit sa fac multe modificari.
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
Lucian_Kel
Posts: 109
Joined: 10 Jan 2015, 17:20
Masina: w123 280ce
Italy

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by Lucian_Kel » 24 Jun 2021, 22:50

Interesantă idee, și eu mă întrebasem dacă nu cumva uleiul ar avea nevoie de o mai bună răcire. Să știi însă că uleiul circulă mult mai lent prin sistemul lui de răcire decât antigelul. De exemplu, sunt nevoie de 30km pentru a atinge temperatura optimă și pentru a se putea verifica corect nivelul din cutia de viteze. Mă gândesc și la faptul că sistemul ăla să nu cumva să fie chiar un "încălzitor" care să ajute uleiul să ajungă mai repede și să mențină temperatura constantă. Cutiile manuale au la fel ulei, însă nu au răcitor (e drept că nu sunt aceeași mâncare de pește) însă tre văzut să nu faci mai mult rău decât bine.

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 3090
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 25 Jun 2021, 12:42

Am mulți km parcurși cu 722.3, și știu că de fiecare dată când motorul și cutia erau încinse de la un drum mai lung, am observat că cutia nu mai schimba fin, ba chiar la R patina, pe când la rece funcționa de minune...pe undeva e normal, fiindca uleiul fierbinte își pierde vâscozitatea!

Eu îmi pun radiator separat!

P. S. Colegul Dragoș (Heavy_D) și-a pus pe W124 cu mulți ani în urmă, și în ziua de azi schimbă cutia bine!
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
Lucian_Kel
Posts: 109
Joined: 10 Jan 2015, 17:20
Masina: w123 280ce
Italy

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by Lucian_Kel » 25 Jun 2021, 13:31

Am mai citit și așa este, acela este un răcitor pentru uleiul din cutie. Acel tub din cupru este practic format din două tuburi cu diametru diferit și lipite la capete. Distanța dintre ele este foarte mică, ceea ce permite uleiului să circule într-un strat foarte subțire de la intrare spre ieșire. Tubul din interior este gol, ceea ce permite antigelului să circule prin el, astfel răcirea să fie mult mai eficientă.
O să iau și eu în considerare adăugarea unui răcitor suplimentar pentru uleiul din cutie. 👍
Attachments
Screenshot_20210625-122542_Gallery.jpg

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 3090
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 25 Jun 2021, 14:41

Totul depinde cât de mult îți soliciți mașina... Dacă o scoți la plimbare din când în când atunci poate nu merită efortul, însă dacă o mai "forjezi" din când în când atunci merita.

Nu mă consider vitezoman, însă câteodată îi mai dau și eu talpă ...așa ca să simtă că trăiește :lol: :lol:
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 3090
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 09 Jul 2021, 19:02

Azi am primit cadoul comandat de ziua mea :D

Un Rollobox care arata relativ bine, necesita o curatare insa din pacate jaluzeaua din lemn nu este "intreg", lamelele subtiri sunt pe nuc iar manerul pe care se afla butonul este pe Zebrano... :| ...daca reusesc sa gasesc doar maner pe nuc atunci am sa-l schimb ...vedem. Cheie nu are insa asta nu va fi o problema fiindca am sa-l fac sa mearga cu cheia originala a masini ...exact cum am reusit sa fac si la 280.
IMG_20210709_174102.jpg
IMG_20210709_174109.jpg
IMG_20210709_174142.jpg
IMG_20210709_174119.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

Post Reply