W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Aici ne putem prezenta: noi si masinile noastre

Moderators: DanW126, Sovieticool, MER_SE280

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2791
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 18 Sep 2019, 20:42

Azi am primit discurile pe fata, ventilate, perforate + cu striatii...
TA Technix EVOBS2048.jpg
WP_20190918_009.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2791
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 19 Sep 2019, 21:05

Piesele sosesc in continuare. Un set de fise noi BERU 0300.890.463 ZEF 463 ca sa fie aprinderea ok.
WP_20190918_003.jpg
ZEF 463.jpg
WP_20190918_006.jpg

Va trebui sa dau jos capacul de la tacheti cand schimb simeringurile la supape, asa ca am comandat si doua garnituri pentru ele... A1160161421 si A1160161321
A1160161421.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2791
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 21 Sep 2019, 16:00

MER_SE280 wrote:
26 Apr 2019, 18:30
Amortizor directie STABILUS 363952...
STABILUS 363952.jpg
Am comandat si bara de directie cu codul A1264600905, care vine legat de amortizorul de mai sus...
A1264600905.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2791
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 21 Sep 2019, 20:42

Update...

De mult timp incerc sa cumpar doua elemente de reparatie, binecunoscutele pasaje din portbagaj in spatele rotilor cu codurile A1266300160 stanga si A1266300260 pe partea dreapta (piesa cu nr 8 din imaginea de mai jos). M-am interesat in DE si cica piesele nu se mai fabrica. Raman sanse sa gasim pe lagere, ramase undeva ascunse pe raft pline cu praf. Sansele sunt egale cu la un joc la loto la 6/49. In 2013 daca retin bine aminte cautam pentru 280SE, am reusit sa gasesc pe partea dreapta, insa m-am tras pe cur din cauza pretului, care era in jur de 450 RON /bucata.

O sa reiau cautarile pentru ambele repere A1266300160 stanga si A1266300260 dreapta, sper sa fie cu noroc.
B63045000017.921021.png
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2791
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 15 Oct 2019, 12:47

MER_SE280 wrote:
13 Jun 2019, 17:26
MER_SE280 wrote:
22 May 2016, 22:31
nu mai vrea sa scada sub 1100rpm :shock: upsss...

Urmeaza sa studiez problema in detaliu...de data aceasta gluma se ingroasa fata de injectia mecanica K-Jetronic.

Am studiat un pic problema. Cica ar fi problema in actuator relanti cu codul A 0001411625 . In interiorul actuatorului se afla o membrana din cauciuc, care are cu siguranta fisuri si ca urmare nu perminte o etansare corecta si asa rezultand o turatie mai mare de 1100-1200rpm. Este o problema comuna la acest model de actuator!

Nu exista chit de reparatie, doar schimbat nou/SH. Unul nou in DE costa in jur de 1100€ :shock:

Ramane sa mai studiez problema ca sa scap mai ieftin :cry:

Am revenit, ne apucam de treaba. Sper sa avansez de data asta. In prima faza am sa incerc sa remediez problema cu un alt actuator SH...sper sa am nocorc. Revin cu detalii :arrow: ...
A 0001411625.jpg
WP_20191011_003.jpg
WP_20191011_004.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2791
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 16 Oct 2019, 19:03

... :arrow:
Inca odata mii de multumiri pentru colegul Poul pentru ajutorul acordat :great:
IMG-20191012-WA0003.jpg
IMG-20191012-WA0004.jpg
Dupa ce am montat 'noul' actuator relanti, i-am dat cheie. Porneste, turatia urca pana aprox. 1500 rpm, insa la revenire tot nu scade sub 1100-1200rpm, asa ca nu am reusit sa-i dau de cap.

Cu ambele actuatoare se compoarta la fel, adica turatia nu scade sub 1100 rpm. Nu am stat mult pe ganduri si am sacrificat una dintre actuatoare ca sa depistez problema cu gandul ca membrana are probleme, fisuri, crapaturi etc etc.

Dupa ce am decapsat piesa, surpriza :o. Pe componentele din interiorul actuatorului am gasit depuneri insa nicidecum probleme la garnitura care se afla in interiorul actuatorului!

Dupa curatarea componentelor am reasamblat si am facut inca o proba. Din pacate nici de data asta nu am reusit sa rezolv mare lucru. Am verificat tensiunea in instalatia electrica, 4,7V dupa aprox. 20 sec. dupa ce pornesc motorul, deci valorile sunt normale, insa turatia nu scade!
A 0001411625.jpg
WP_20191011_005.jpg
WP_20191011_007.jpg
WP_20191011_009.jpg
WP_20191011_011.jpg
WP_20191011_022.jpg
WP_20191011_024.jpg
WP_20191011_025.jpg


Am reluat cautarile pe net ca sa depistez din ce cauza nu inchide actuatorul. Cica actuatorul ar fi decalibrat, posibil vechime, uzura etc. In partea de sus al actuatorului la "IN" se afla o camasa prin care culiseaza tija de care este prins membrana. Cu ajutorul acestei camasi se poate recalibra actuatorul. Cu mai multe incercari am reusit sa rezolvam problema relantiului :D . La pornirea la rece acul urca pana la 1500 rpm, iar dupa 15sec turatia revine la 700-800rpm.

Pentru prima oara cu relantiul normal!
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2791
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 17 Oct 2019, 10:19

Ziua a doua de teste. Motorul porneste bine, turatia scade la valori normale insa am observat ca temperatura apei a urcat semnificativ.
IMG-20191012-WA0013.jpg
IMG-20191012-WA0018.jpg
IMG-20191012-WA0019.jpg

Am desfacut busonul la vasul de expansiune, a inceput sa fasaie dupa care a refulat lichidul de racire din recipient...teromstatul blocat :?: :!: . Bine ca am avut termostat de rezerva, insa iarasi ghinion :( . Termostatul comandat anterior are codul A1162000215 si este pentru prima serie W126, asa ca o sa fiu nevoit sa comand un nou termostat cu codul A1162000315.
A1162000215.jpg
A1162000315.jpg
IMG-20191012-WA0028.jpg
Ca sa pot continua testele am desfintat termostatul, l-am lasat pe direct. Dupa cateva ture temperatura iarasi urca, chit ca termostatul este scos...upppsss, :shock: . Dupa ce urca temperatura peste limit admisa, incepe sa scoata un fum albicios cu miros intepator pe toba de esapament...suspect garnitura de chiulasa :x , mai fac ceva teste si aflu verdictul.
wp_ss_20191016_0001.png
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

Post Reply